View Sidebar

SEO ceník – chcete, aby váš web vydělával?

Tato stránka vznikla jako takový SEO pokus – chtěl jsem jí pokrýt klíčové fráze cena SEO optimalizace respektive SEO ceník, které klienti zadávají do vyhledávačů. Pokud jste se sem dostali právě takto z vyhledávače, jste přesně tím návštěvníkem, o kterého mi šlo. Zároveň bych vám totiž rád předal informaci, proč krabicová řešení nemají smysl a že kvalitní optimalizace webu (SEO) nejde jen tak „z fleku“ nacenit. To by vám mohlo pomoci vybrat správného dodavatele / konzultanta a ve výsledku ušetřit peníze a čas.

Kolik SEO stojí?

Pro e-shop se stovkami produktů to může být přes 10 000 Kč měsíčně, pro místní hotel zase tisícovka… Neprodávám tajemné balíčky typu SEO pro e-shop za 20 000 Kč měsíčně, jelikož jsou pro klienty nevýhodné až kontraproduktivní. Má hodinová sazba vychází na 800 Kč / hodina a celková částka pro každý web je jiná.

Možná máte vlastní zkušenost s tím, že jste dříve občas nakoupili nějaký SEO balíček, následně jste zaznamenali zlepšení pozic ve vyhledávačích, a teď chcete udělat to samé. Je to jednoduché řešení a chápu to.

Problém je v tom, že vyhledávače dnes umí tyto „SEO služby“ rozpoznávat, brání se jim a na přední místa stále častěji umisťují weby, jež si to opravdu zaslouží. Právě to je univerzální cesta, jak se vyhledávačům zalíbit. Přední místa v přírozeném vyhledávání na na Seznamu a Googlu si nemůžete (a ani nemusíte) za velké peníze kupovat. Často postačí kvalitní obsah a i menší hráč může konkurovat velikánům.

Kvalitní obsah je obecný termín. O co se tedy může jednat:

  • Zpětné odkazy – slouží jako doporučení od ostatních
  • Návody – propracované návody jsou plus a ocení je návštěvníci i vyhledávače
  • Známá (a oblíbená) značka – na Alzu budou zákazníci klikat častěji než na neznámý e-shop
  • Dobré reference – vyhledávače se snaží vnímat obchodníka z lidského pohledu

Jestliže tedy chcete ze SEO těžit dlouhou dobu (roky a měsíce), najměte si konzultanta, který vám navrhe služby na míru vašim cílům a stavu webu. Každý web totiž potřebuje něco jiného. Příklad z praxe: velký e-shop typu Alza má úplně jiné prostředky a cíle než web kadeřnice na malém městě. Zatímco velký obchodník bude muset každý měsíc investovat do on-line marketingu, kadeřnici postačí jednoduchý web a základní lokální SEO, díky kterému budeme na předních pozicích pro „její“ oblast.

Orientační ceny SEO služeb

„SEO balíčky“ jsou k ničemu

Určitě byste byli raději, kdyby existovala nějaká jednoduchá možnost, jak „zapnout SEO“. Ještě před lety tomu tak bylo – stačilo nakoupit nějaký ten balíček. Doba ale pokročila a vyhledávače se umí umělým metodám dobře bránit. V lepším případě sníží jejich účinnost, v tom horším penalizují váš web, což může vést až k vyřazení z výsledků.

Jeden příklad za všechny: Změna SEO Expert na Česká vývojová? Klasický způsob, jak unikat věřitelům. Pokud nechcete, aby vás vyhledávače penalizovaly, vyhněte se balíčkům.

Řešením je optimalizace webu na míru. Sluší se uvést, že tato cesta vám zabere o pár hodin více než nákup nějakého instantního vylepšení vašich stránek, ale když budete spolupracovat s profesionálem, mnohonásobně se vám to vyplatí.

Kvalitní SEO má řadu benefitů, viz výhody optimalizace webu:

  • Dlouhodobě nejvýhodnější způsob přivádění návštěvníků
  • Dobrý SEO základ vám i zvýší konverzí poměr
  • SEO má přesah do dalších oblastí (rychlost načítání, PR kampaně)
  • Ze SEO budete těžit dlouhodobě. Ne jen když ho budete platit (jako je tomu u PPC)

Nevýhodou SEO je pomalost a vyšší náklady v prvotní fázi. Jde vlastně o kolos, který se pomalu rozjíždí (většinou minimálně 2 – 3 měsíce). Když se ale rozjede, stabilně přináší výsledky měsíce i roky.

Jak taková optimalizace webu funguje?

Objednejte si SEO na míru

Chcete vylepšit váš web tak, abyste z toho měli prospěch po dlouhou dobu? Vyplňte formulář níže. Zkontaktuji vás.

Do začátku vám zašlu dotazník ke spolupráci. Následovat bude návrh spolupráce a samozřejmě prohlášení o mlčenlivosti z mé strany / NDA. Jakmile budou SEO služby „běžet“, průběžně je budeme podle výsledků obměňovat.

Vaše jméno

Váš e-mail

Vaše zpráva

Opište prosím kód:
captcha

SEO ceník – chcete, aby váš web vydělával?